Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
KariLapio
KariLapio
Jäsen
Posts : 38
Join date : 04.01.2019
https://www.youtube.com/channel/UCYPxsAXlgYl8z4GQJnG1ATA

Hahmoja vanhalta foorumilta Empty Hahmoja vanhalta foorumilta

3/4/2019, 16:45
"Mulla on kanssa pari, vaikka mun ficcien kirjoittelu onkin vähän niin ja näin...  Ajatuksia on paljon, mutta kuka osaisi kirjoittaa ne ulos mun päästä  Shocked
yks on Kari joka on sosiaalialan työntekijä Chicagossa.
hahmon kehittely lähti siitä, että niillä sarjassa aina silloin tällöin esiintyvillä orpolapsilla ei ollut mitään aikuisia ikinä läsnä - ja sitten siinä paljon parjatussa uudessa sarjassa oli yksi sosiaalivirkailija, joka huolehti kodittomista joita prätkikset auttoi niin Kari on tavallaan yhdistelmä näistä. Hän oli töissä orpokodissa kunnes se säästösyistä suljettiin (hän adoptoi yhden "vaikean" teinin jolle ei löytynyt uutta paikkaa, tämä teini on mun toinen OC lol) ja nyt "uuden sarjan" aikaan on aikuisten sosiaalityössä ja tapaa prätkähiiriä ajoittain.

Sitten tietenkin mulla on myös oma Marsin vapaustaistelija OC mutta sille en oo keksinyt vielä edes nimeä... mua vaan kiinnostais miettiä mitä tapahtui Marsissa ennen prätkähiiriä ja kirjoittaa siitä jotain."

Kopsattu vanhalta foorumilta!
HöpöHamsu
HöpöHamsu
Jäsen
Posts : 333
Join date : 02.03.2019
Age : 24
Location : Etelä-suomi

Hahmoja vanhalta foorumilta Empty Vs: Hahmoja vanhalta foorumilta

3/4/2019, 19:03
Siis mulla on ihan täysin sama ongelma! Paljon ajatuksia/intoa, mutta paperille on sitte lähes mahotonta saada melkeen mitään XD

Noita ihmis OC:tä ei ookkaan niin paljon, jossei mukaan lasketa niitä tyttöjä/naisia (yleensä), joideka on tarkotus sitte olla jonku hiiren heila scratch Niin sinällään ihan mielenkiintoista, että oot keksinyt tollasen hahmon, jonka hiiret vois ihan tosissaan kohdata, ilman että kukaan niistä (hiiristä) sitten haluu ruveta hänen kanssaan deittailemaan xd
Eikä nyt siis mitenkään sillä ettei sellasiakin ihmis OC:tä ei sais olla  Surprised

Itteäni kanssa kiinnostaa toi aika ennen prätkähiiriä marsissa. Vähän ku noita disco keskusteluja lukee, ni huomaat että vielä aika epäterveellisen paljon pohdin näitä Laughing
KariLapio
KariLapio
Jäsen
Posts : 38
Join date : 04.01.2019
https://www.youtube.com/channel/UCYPxsAXlgYl8z4GQJnG1ATA

Hahmoja vanhalta foorumilta Empty Vs: Hahmoja vanhalta foorumilta

24/5/2019, 13:51
Kari Lapio - prätkiksistä tunnettu showlaulaja - olen vähän ominut sen itselleni, mutta totta kai hahmoa saa käyttää sivuhahmona ihan miten haluaa! mutta jos hän tulee osaksi toimintaa niin mieluusti tulen mukaan.
Sponsored content

Hahmoja vanhalta foorumilta Empty Vs: Hahmoja vanhalta foorumilta

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa