Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1533
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Omistamasi oheistuotteet Empty Omistamasi oheistuotteet

3/11/2019, 08:38
Kiinnostaisi tietää mitä leluja tai muuta prätkiksiin liittyvää kamaa teillä on. Mulla itselläni on Moto prätkän kanssa, Sport bros Turbo, Vinskin prätkä, Santtu ja 2006 versio Vinskistä. Toinen mikä kiinnostaisi tietää mitä erikoisuuksia olette nähnyt. Itse olen useammin kuin kerran kyllä pelannut Prätkähiiret peliä mutta en omista sitä. mutta kans kiinnostaisi tiettä et onks kukaan nähnyt koskaan Prätkisaiheista palapeliä?
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 325
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

4/12/2019, 11:37
Mulla on ihan kiva liuta noita ukkeleita Very Happy Mummu osteli niitä kirpputoreilta aina kun vastaan tuli, kun me oltiin pieniä, ja tosiaan jakoi vuorotellen mulle, veljelleni ja serkkutytöille niitä löydöksiään. Ton Freedom Fighter Miihkalin sain tuolta mieheltäni kun oli siihen vanhoissa tavaroissaan törmännyt <3
Muistaakseni tän kuvan oon joskus ennenki jakanu varmaa tuol Last Chancen foorumilla.
Omistamasi oheistuotteet Untitled_by_pahgiz_dck0s5j-fullview.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7ImhlaWdodCI6Ijw9MjM5IiwicGF0aCI6IlwvZlwvNmNjZTVmNDEtYzQ4NS00MGJkLTk4OWUtNzAzNGZlMDBmMThlXC9kY2swczVqLTVhYzUxNjgxLTAxMzYtNDk5ZC1iZDc3LTczYzAyN2NlZTc1Yi5qcGciLCJ3aWR0aCI6Ijw9MTAyNCJ9XV0sImF1ZCI6WyJ1cm46c2VydmljZTppbWFnZS5vcGVyYXRpb25zIl19

Ja sit mulla on tuo prätkähiiret lautapeli :'D joskus olisko 10 vuotta sitte ostin sen huutonetistä itelleni joululahjaksi. XD paketoinkin sen itselleni kuusen alle.
Hiniha
Hiniha
Ylläpitäjä
Posts : 181
Join date : 02.01.2019
Location : Planeetta Maa

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

4/12/2019, 16:50
Toi kuva kyl saa olon tuntuu nostalgiselta :'D
Musta tuntuu et oon täälläki jossai jo kertonu, mut itseltä löytyy figuina Freedom Fighter Moto ja Turbo, Sports Bros Vinski sekä Astro Bros Turbo (ja kaikkien kypärät ja aseet on tallessa). Ja sit on vanha sarjakuva, jossa on periaatteessa eka jakso sarjakuvan muodossa.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1533
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

5/12/2019, 08:30
Mul on kans se eka jakso sarjakuvana. Se kyl heittää aika tavalla ekasta jaksosta mut kai sitä oli hiukan muutettava tekijän oikeuksien takia. Mä muistan nähneeni yhel kirpparilla lasikaapissa Miihkali-hahmon mut en missään muualla. En ostanu sitä koska tietääkseni lasikaapin tapaukset on ihan sika kalliita
uku
uku
Jäsen
Posts : 58
Join date : 16.01.2019
Location : varjoissa
https://theasteroidofoblivion.wordpress.com/

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

12/4/2022, 01:18
Liuta figuureita ja prätkiä. Erikoisimpina kolme antennitonta mega mice sarjan figua. Roopekin oli, mut sen möin ja vähäsen kadun sitä, koska siinä on semmoen figunen, että sitä ei joka päivä tule vastaan. Ei sen puoleen kauheesti tuu Santtuu, eikä Miihkaliakaan mut niitä kuitenkin useemmin. Hevi hemmo oli kirjana mut sen annoin lahjaksi. Sarjis löytyy. Sekä minisarjis, jonka joskus ostin huudosta. Muistelen, että hanat auki kirja on jossainpäin asuntoa ja sitten oli aivan pakko saada Prätkis kirja. Seikkailu Chicagossa lautapeli.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1533
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

12/4/2022, 08:00
Cool kokelma pakko sanoo Very Happy
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 325
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

12/4/2022, 22:27
;D Mähän kans ostin nyt itelleni 30-v synttärilahjaksi ton Mega mice Moton. Elämäni toinen ostos ebaystä XD missio oli löytää sillai ehjä, että on häntä ja antennit tallella. Mun Motolla noita antenneja on lyhennetty, mutta musta ne on paremman näköset noin, kun ehjänä noi on jostain syystä ihan järkyttävän pitkät Omistamasi oheistuotteet 1f648
Omistamasi oheistuotteet Df3ha44-f179323d-f32f-4588-899c-5c5306a28ded.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjY2U1ZjQxLWM0ODUtNDBiZC05ODllLTcwMzRmZTAwZjE4ZVwvZGYzaGE0NC1mMTc5MzIzZC1mMzJmLTQ1ODgtODk5Yy01YzUzMDZhMjhkZWQuanBnIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Hänhän siis tullessaan oli hyvinkin likainen ja haisi vähä englantilaiselta varastolta XD mutta kylpemisen jälkee hänestä tuli melkein kuin uusi <3 seisoskelee mun yöpöydällä itseasiassa ;D
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1533
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

13/4/2022, 07:56
Vau ;D! Vähän on siistin näköinen figuuri
uku
uku
Jäsen
Posts : 58
Join date : 16.01.2019
Location : varjoissa
https://theasteroidofoblivion.wordpress.com/

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

5/6/2022, 21:00
Sanon suoraan, että olin laiska luomaan uutta ketjua, mutta on niin herkullisen nostalginen juttu, että on pakko jakaa ja liittyy prätkisfiguureihin. Hypertelen. Ja en muuten tienny et ne möi ysärillä tuota tukikohtaakin Suomessa. Se ei oo uutta, että Miihkali on  mukana. Ja hitsi, et ne on ollu kalliitta tuolloin.  pale
Ja onpa siellä myös Prätkislautapelikin mukana.
Prätkisfiguja cittarin luettelossa 95
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1533
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

6/6/2022, 08:04
Toi on siis niin coolia Very Happy
Sponsored content

Omistamasi oheistuotteet Empty Vs: Omistamasi oheistuotteet

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa