Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
uku
uku
Jäsen
Posts : 58
Join date : 16.01.2019
Location : varjoissa
https://theasteroidofoblivion.wordpress.com/

Suosikkihahmosi Empty Suosikkihahmosi

21/1/2019, 21:57
Sellaista fanifoorumia ei olekkaan, etteikö tätä iänikuista kysymystä siellä esitettäisi. Laughing Onhan täällä vanhoja tuttuja, mutta myös uusia kasvoja. Joten, kuka on suosikkisi, vai onko sulla kenties montakin suosikkia. Voit vaikka tehdä suosikkihahmojen top viitosen, jos siltä tuntuu.

Teininä mun suosikki oli Moto. Moto oli ihanan lämpönen hahmo ja hyvät, kohteliaat tavat. x3 Moto todellakiin hurmasi naiset. Embarassed Laughing Kersantti Karpaasi oli kanssa vähän samoilla linjoilla. Oli oikeastaan sääli miten vähän tuo hahmo sai ruutuaikaa.

Minni, Anni, Santtu ja Vilma Waraani tekivät kaikki syvän vaikutuksen itsenäisinä naisina omilla tavoillaan ja luonteillaan. Ysärillä alkoi tulla muotiin, että naishahmot ovat muutakin kuin avuttomia heittopusseja, jotka sankarit aina pelastavat pulasta. -Olkoonkin, että Santun rooli vähän alkoi niin. Santtu oli lujasti miesten maailmassa ja korvaamaton apu. Veikkaisin, että Santtu auttoi jätkät pulasta yhtä monta kertaa kuin mitä itse toimilaan joutui pulaan. Ja selvisi kaikesta. Hän oli lempeä, mutta itsepäinen ja nero mitä mekaanikon hommiin tulee. Ihmettelen kyllä ettei mekaanikko suuremmin ihmetellyt marsialisia moottoripyöriä tai niiden teknologiaa. -Sarjakuvassa kyllä. Santtu totesi, että onneksi käytti kumihanskoja koska hänellä ei ole aiempaa kokemsuta atomimoottoreista.
Anni oli myös lempeä, mutta siitä huolimatta periksiantamaton sisupussi.
Minni puolestaan oli kovapäinen sotilas, joka pyrki tekemään oikein.
Vilma puolestaan oikea femme fatale, mutta siitä huolimatta sisukas.

Tykkäsin Masista ja tykkään edelleen Masista ja siinä määrin että loin Masi nimisen hahmon, joka perustuu täysin ja häpeilemättä Masiin aina ulkonäköä myöten. Tarina on vakiintunut niin, että Masi teki Pyövelille hallaa siinä määrin, ettätämä päätti kostaa Masille ja keksi soluttautua masin nimissä Rontin joukkoihin vakoilemaan ja asiat menivät kuten jo tiedetään. Embarassed Ja siinä sirkuksessa näyttelee sitten Annikin tärkeää roolia.

Leipis on myös tavallaan noussut suosikiksi ja ihan vain olemalla oma itsensä. Avostan sitä yritystä, jolla Leipäjuusto jaksaa päivästä toiseen herätä aamulla sängystään ja miettiä suunnitelmia hiirten päiden menoksi. Jos jollekulle pitäisi antaa vuoden yrittäjä palkinto, niin Leipikselle. Rolling Eyes Laughing Saa nähdä, tulisiko tuosta mitenkin hauska ficci. Wink ( ja ideaa saa käyttää vapaasti jos inspaa )

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1533
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

22/1/2019, 15:50
Vai lempihahmojen TOP 5 Laughing . Hmm. No luulenpa että mun Top 5 ois tällainen:
5. Hevihemmo.
Hevihemmo on mielestäni tosi cool hahmo Prätkähiirissä. Hän on tosi kova hevirock kitaristi joka on kääntänyt kelkkansa rikoksen polulta kaidalle tielle. Tiedän myös ettei hänen äänensä oikeasti ole Andy McCoy mutta hän kuulostaa niin Andy McCoylta ettei siitä pääse yli eikä ympäri.

4. Santtu
Santtu on todella kiva hahmo joka ei todellakaan ole mikään neito hädässä vaikka välillä siihen osaan joutuukin. Hän on se osanen mitä jokainen supersankari tiimi tarvitsee ja se on tiimin aivot. Hän on se joka keksii uusia vimpaimia jätkien pyöriin, keksii varasuunnitelman kun jätkien improvisointi menee pieleen ja se joka latelee Visnkille sarkastisia kommentteja kun machohiiri yrittää flirttailla.

3. Vinski
Vinski on tosi hauska hahmo jolle saa nauraa joka käänteessä. Valkea machohiiri jolla on varmasti Marsin kokoinen ego. Toisaalta kuka nyt ei haluaisi pilailla isoegoisen naistenmiehen kanssa.

2. Turbo
Turbo on samaten kuin Santtu tosi cooli hahmo. Hän on myös aika komea ja en tiedä johtuuko se otsatukasta, aurinkolaseista vai englanninkileisen version äänestä mutta hänessä on jotain salaperäistä. Lisäksi johtajat on yleensä aika cooleja.

1. Moto
Moto on ollu mun suosikki varmaan siitä lähtien kun katsoin Prätkähiiriä naapurin pojan kanssa videolta. Hän on kookas, vahva ja tunteellinen tyyppi joka ei varmasti tekisi pahaa kärpäsellekään jollei se satu olemaan pahis. Kun mä kuulin Moto alkuperäisen äänen ekaa kertaa niin vähältä piti etten mäkin pyörtyny niin kuin ne naiset siin pätkässä. Se matala ja pehmeä ääni. Mun sydän tais sulaa.
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 325
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

22/1/2019, 20:14
Very Happy En tiedä oonko tähän kysymykseen vastannut itse ikinä.

Ykkössuosikki ei tuu kenellekään yllärinä, kun sanon et mullakin se on Moto Very Happy Hän on aika paljon kaikkea mitä mieheltä voi toivoa. Iso, vahva, kiltti, hauska, kohtelias ja huolehtivainen <3 Musta on niin sääli, ettei sarjassa Motolla ollu sydänkäpystä XD nii siks mä varmaan loin sellasen!
Mut pakko sanoa et mä olin kyl pienenä ihan pähkinöinä Vinskiin : D Ja kyl se tulee edelleen ihan hyvänä kakkosena. Pienenä ku leikittiin nii Vinski oli meidän leikeis se sankari : DD Siks meidän vinski-ukkeli onkin ihan karmeen näkönen.

Sit mä kyl tykkään tosi paljon Minnistä! Se on musta niin hyvä että naishahmosta on tehty tommonen iso kiho armeijassa! Siinä sitä kunnon feminismiä : ) Ei jää odottelemaan et mies pelastaa. Kova nainen mun makuuni! Minnistä mulla on vielä ihan hauska juttu, kun tosiaa meillähän ei ollu kaikkia noita jaksoja todellakaan pienenäpienenä. Meillä ei ollu aluksi yhtää jaksoa missä olis Minni esiintyny ja jossain kohtaa sitä oli sillee et miksei oo naismarsilaisia ollenkaa. Mä olin nähny sit unessani naisprätkähiiren ja seuraavana päivänä piirsin hänet Very Happy ja nimesin silloisen suosikki Kotikatuhahmon mukaan Mimmiksi :'D Hänellä oli mustat hiukset ja ruskea turkki ja muistaakseni piirsin hänelle semmosta samanmoista liiviä ku Turbolla oli.... Sit pari kolme vuotta siitä niin sain serkuilta näppeihini nauhotettuja jaksoja missä mm. nää takaisin marsiin jaksot Very Happy vähä piti hieroa silmiään kun Minni astui ruutuun.

Ja oon niin samaa mieltä Ukun kanssa tosta Leipiksestä!! Very Happy Sen pitäs nii saada palkinto! Oikeesti kukaan ei olis tollasia määriä vastoinkäymisiä kestänyt masentumatta!!
Hiniha
Hiniha
Ylläpitäjä
Posts : 181
Join date : 02.01.2019
Location : Planeetta Maa

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

31/1/2019, 21:56
Itse tykkäsin lapsena Vinskistä. En osaa sitä sen enempää perustella miksi nuori minäni hänestä tykkäsi.

Nykyisin olen tylsä ja mulla ei ole mitään suosikkeja.
KariLapio
KariLapio
Jäsen
Posts : 38
Join date : 04.01.2019
https://www.youtube.com/channel/UCYPxsAXlgYl8z4GQJnG1ATA

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

1/3/2019, 16:59
Moto oli lemppari pienenä... ja niin se on kyllä nykyäänkin!
Tosin Santusta oon löytänyt paljon enemmän särmää tällei aikuisena
HunterElu
HunterElu
Jäsen
Posts : 105
Join date : 19.04.2019
Age : 27
https://www.deviantart.com/watergirl96

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

27/4/2019, 14:24
Moto on ollut mun suosikki siitä asti kun ekan kerran sarjaa katsoin. Myös Santtu on ollut aina tosi kiva hahmo ja arvostan sitä, että sekin saa hetkensä loistaa. Nyt vuosien kuluessa Minnikin on saanut multa ihan uutta kunnioitusta. Se vaan on niin kick ass and take names -tyyppinen henkilö, ei voi muuta kuin arvostaa Smile
KariLapio
KariLapio
Jäsen
Posts : 38
Join date : 04.01.2019
https://www.youtube.com/channel/UCYPxsAXlgYl8z4GQJnG1ATA

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

24/5/2019, 13:41
Myös ne löyhkälän veljekset on hauskat! Muistan että lapsena ne oli ainoastaan tosi inhottavat... mutta kun katsoin uudestaan, ne oli hauskat ja nauroin ääneen
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1533
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

3/10/2019, 15:36
Yksi konnasuosikeistani on Masi mutta nyt en ole varma oliks sen rotta nimi Pyöveli vai ei. Voisko joku oikasta tai vahvistaa asian?
Sponsored content

Suosikkihahmosi Empty Vs: Suosikkihahmosi

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa