Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Rimfire
Jäsen
Posts : 10
Join date : 20.02.2019
Age : 25
Location : Pohjois-Savo

Rimfiren räpellykset Empty Rimfiren räpellykset

22/2/2019, 14:59
Tervetuloa tarinoitteni kotikoloon, toukan (eli minun) lämpimään ja turvalliseen koteloon, jonne käperryn ja uppoudun juonenkäänteiden, herisevän huumorin ja romantiikan vietäväksi lol!  Toivottavasti tämä kotikolo tarjoaa teille lukijoille samanlaisia ilon, innostuksen ja onnen tunteita kuin se tarjoaa minulle kirjoittajana! Razz Kirjoitan täysin spontaanisti, eli silloin kun siltä tuntuu ja sellaisesta aiheesta kun milloinkin satun saamaan kylmiä väreitä niskanikamia pitkin, se on maailman paras tunne! Cool  Tänne tulee siis ajan kuluessa kertymään tarinoita laidasta laitaan, aina lapsille sopivasta sisällöstä K-18 -häröilyyn saakka  Wink  Kuten olen aiemmin sanonut, tarinani tulevat 120% varmuudella olemaan pitkiä, humoristisia ja romantiiikkaa ja/tai parituksia tullaan näkemään PALJON! Minkän sille mahtaa kun on paatunut romantikko? Wink Razz Julkaisuvälistä en osaa luvata mitään, tällä hetkellä sairastelut ja kouluihin valmistautumiset häiritsevät hieman harrastuksia lol!  Mutta kyllä se tästä, tämä toukka kuoriutuu vielä perhoseksi ja liitää kirjoittamisen ihmemaahan! Razz flower


Tässä olisi toistaiseksi ainokaiseni, minun pieni vauvani (sniif):

Rimfire's Dream (K-15)
Takaisin alkuun
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa