Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pahgizen sotkut tulee tänne

+6
HunterElu
Zakkusy
Bikerbabe
Pahgiz
KariLapio
Hiniha
10 posters
Siirry alas
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

16/2/2023, 09:05
Nää kuvat on ihan mahdottoman siistit Very Happy. Noi tyttöjen puvut on silkkaa kasaria ja tää Nova on ihan älymakee
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

21/2/2023, 23:17
Vähä vielä taas uutta ;D Mun puolustukseksi tuo prätkä on piirretty jo viime syksynä.
Mutta siis kun reboottasin Kristan tos viimesimmän kerran nii totesin, että joudun antaa hänelle erityyppisen moottoripyörän kuin mitä hänellä on ollu. Minähä oon siis tähän asti ajatellu et hänellä on aika semmonen sporttinen tuo prätkä. Mutta ku uudessa tarinassa prätkä on alkujaan Kristan isän, nii totesin, että ehkä kypsässä iässä oleva mies ei ehkä nii sporttisesta välitä, että vähä classisempaa piti kehitellä ;DD
[You must be registered and logged in to see this image.]

Hiniha, Bikerbabe, Minde, Prätkisfan2 and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

22/2/2023, 08:03
Vau Very Happy ! Tää kuva on siis ihan älyttömän makee. Meinaan en oo kyl kertaakaan edes kokeillu piirtää prätkää mut tää on kyl rutosti parempi kuin mihin mä yleensä pystyisin
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

28/2/2023, 20:44
Very Happy En tiiä oonks mä ikinäikinä piirtäny kolmikkoa ihan kolmisteen. Nyt alotin viimeviikolla urakan ja kuinkas sattukaa ku sit vkl nähtii tää kuva uusista figuista. Mun oli pakko lisätä toi puhekupla vinskille XD mä välittömästi aloin kuulla hänen äänensä tossa, kun hän oli nii sopivasti suu auki.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Hiniha, Bikerbabe, Minde, Prätkisfan2, DeadRat21 and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

2/3/2023, 08:23
Tää kuva on ihan älymakee Very Happy
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

19/3/2023, 22:46
Uusintapainos vanhasta kuvasta Very Happy Joku devissä laittoi ton alkuperäisen taas suosikkeihinsa, ja minä tulin kurkanneeksi tätä alkuperäistä ja olin, että pystyn varmasti parempaan ;D
[You must be registered and logged in to see this image.]



Voisin tähä heittää viel tollee vertailukuvat
[You must be registered and logged in to see this image.]

Hiniha, Bikerbabe, Minde, Prätkisfan2 and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

20/3/2023, 15:30
Vau Very Happy ! Minni on niin kaunis
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

23/7/2023, 01:39
Ai kauhee, tää on unohtunu multa laittaa tänne. Puolustuksekseni sanottava, että oon tosi huonosti kerenny ja jaksanu olla koneella Very Happy

Mut joo siis tää lähti vähä siitä et kuuntelin tota Maija Vilkkumaan uusinta levyä ja musta jotenki niis tosi monissa biiseissä oli semmonen rytmi et mun mieli alko heti luoda kuvaa rullaluistimilla kikkailevasta naisoletetusta XD sit aloinki piirtää Kristaa luistimilla ja mietin siinä heti tehdessä, että sinällää täähän vois olla kyl Krisulle semmonen oman tuntunen harrastus. Toki se et hänhän ei kauaa varmaa jaksais sillai just siististi kikkailla ja tanssia noilla, vaa just pitää päästä esim hyppyriin tai kouruun temppuilemaan XD
[You must be registered and logged in to see this image.]

Hiniha, Minde, Prätkisfan2 and HöpöHamsu like this post

Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

23/7/2023, 01:49
Sit tosiaa tämmösen tekasin oikeestaan jo viimevuonna... Jäi vaan tonne koneen kansioiden uumeniin odottamaan sitä kaunista päivää ku jaksaisin satuilla tästä tonne devii XD Tänne en enää jaksa. Mut siis Kristan hahmon muutokset ihan sieltä vuodesta 2003 tähän päivään ;D Toivotaan, ettei enää tuu mitää kuningasideoita, että tarttis tätä lähteä enää päivittämään.

Edit. Laitanki tänne varmaa ton instaan pätkityn version. Sen verran pitkä kuva ettei toimi täs XD

[You must be registered and logged in to see this image.]

Edit 2. Näytti nyt siltä, että nääki se väänsi semmosiksi pikkukuviksi XD avatkaa isommalle jos napostelee.

Hiniha, Minde, Prätkisfan2 and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

23/7/2023, 12:33
Krista näyttää siis ihan älyttömän siistiltä rullaluistimilla Very Happy . Toi tyylimuutoskollaasi on kans tosi kiva
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

3/9/2023, 13:13
Hyvää synttäriä Mindelle!!  [You must be registered and logged in to see this image.]

Yritin semmosta piirrettytyyliä tässä just värjätyillä linearteilla ja tommosilla varjostuksilla. Ei oo vieläkää ihan sitä ominta osaamista, mut kuvasta tuli siitä huolimatta nii söpö.

Hiniha, Bikerbabe, Minde, DeadRat21, HöpöHamsu and HunterElu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

4/9/2023, 15:23
Aaww Tanya ja Miihkali näyttää niin söpöiltä yhdessä [You must be registered and logged in to see this image.]
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

6/9/2023, 20:59
[You must be registered and logged in to see this image.]

kuuntelin siis tätä:


XD Menin saamaa fiiliksen tommoseen kuvaan ja sittenhän mä jouduin kuuntelee tota samaa biisiä tunti tolkulla, ettei vaa ajatus kerkee karkaa mihinkää... voin sanoo et nyt ei kyl enää juuri napostele toi biisi XDDD

Mut kiva kuva tuli, ei siinä. Paljon semmosta vaikeeta, niinko pose ja ihme kulmasta tuleva valo, mut sain ku sainki tän vihdoin valmiiksi.

Hiniha, Minde, Prätkisfan2 and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

7/9/2023, 08:20
Oih toi kuva ja toi biisi on siis aivan ihana XD. Mä jotenkin niin pystyn kuvitteleen Moton ja Kristan laulamassa tota
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

28/9/2023, 20:52
Hinihalla oli tosiaan tuossa tiistaina synttärit, nii hänelle piirustelin. [You must be registered and logged in to see this image.]

Mulla oli hirveitä vaikeuksia löytää inspis, mutta ku aloin kuunnella Club for Fiven uusinta albumia spotifyssä, niin heti klikkas, kun tuli tuo heidän versio Nightwishin Sleeping Sun-kappaleesta. Heti jotenki näin tän kohtauksen mielessäni. Olihan tässä siis tekemistä.. XD ei taas ihan se helpoin kulma esim varjostaa. Mutta oon kyllä niin tyytyväinen ite miten onnistuin.
Aina ei lääkintämiehellä oo helppoa.

Hiniha, Bikerbabe, Minde and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

29/9/2023, 08:25
Tosi makeen näköinen Jäbä [You must be registered and logged in to see this image.]
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

11/10/2023, 23:03
: D Vähä uudistusta!! Ryan eli siis nykysellää suomalaisittain Rami. Tai siis jos aivan tarkkoja ollaan nii Ryanin alkuperäinen nimi on ollu Rami, mut teininä tuli tämä vaihe, että suomalaiset nimet olis jotenki meh XD
Rami on siis mun lähtökohtaisesti mun hahmoista todennäköisesti vanhin. Hänen "raakaversionsa" esiintyi jo lapsena meidän leikeissä. Serkkuni piti saada aina leikkiä Vinskillä, joten hänen Vinskinsä oli "oikea". Kun sitten taas veljeni joutui tyytymään siihen, että hänen Vinskinsä olikin sitten Vinskin serkku Rami XD Mutta joo.. Siis hänen on tarkotus näyttää tosiaa tosi paljon Vinskiltä, mutta nyt on vissiin kasvanut taiteilijana sen verran että ymmärtää, että hän pystyy silti näyttää iteltään, eikä Vinskin kloonilta XD
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ite tykkään tykkään <3 Vielä ehkä erityisesti tuo että kuinka paljon sitä on näinkin lyhyessä ajassa kehittynyt!

Bikerbabe, Prätkisfan2 and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

12/10/2023, 08:42
Rami näyttää tosi kovalta Very Happy
DeadRat21
DeadRat21
Jäsen
Posts : 117
Join date : 03.01.2019
Age : 29
Location : LV-426
https://www.youtube.com/nitaZera

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

15/11/2023, 17:41
Pahgiz kirjoitti:Hinihalla oli tosiaan tuossa tiistaina synttärit, nii hänelle piirustelin. [You must be registered and logged in to see this image.]

Mulla oli hirveitä vaikeuksia löytää inspis, mutta ku aloin kuunnella Club for Fiven uusinta albumia spotifyssä, niin heti klikkas, kun tuli tuo heidän versio Nightwishin Sleeping Sun-kappaleesta. Heti jotenki näin tän kohtauksen mielessäni. Olihan tässä siis tekemistä.. XD ei taas ihan se helpoin kulma esim varjostaa. Mutta oon kyllä niin tyytyväinen ite miten onnistuin.
Aina ei lääkintämiehellä oo helppoa.

Voi Jäbää Crying or Very sad
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

8/4/2024, 00:03
Oon unohtanu näköjään tämän jakaa tänne. Oli tosiaan vähän tommonen et pakko nyt jotain piirtää, ku ollu kuiva kausi tässä meneillään [You must be registered and logged in to see this image.]
Mut tästä tuli ihan söde.
[You must be registered and logged in to see this image.]

HöpöHamsu likes this post

Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

8/4/2024, 00:07
Tätä mä niinko alkujaan olin tulos tänne laittamaan Very Happy

Tosiaan vähän tossa suunnittelin miltä mahtanevat Cereksen inttikamat näyttää. Kuitenki heillä ku planeetta mun tarinoissa on hyvin jäinen mesta, nii aika kerrospukeutumista pitää olla varusteet Very Happy Piti kans vähä kehitellä Cerekseen omat armeijan tunnukset ja sit natsoja nyt vähä mietin, et päädyin sit tommosee et luutnantilla näyttäis tältä XD Onneksi on fiktiosta kyse nii millää todellisuudella ei oo väliä.
[You must be registered and logged in to see this image.]

HöpöHamsu likes this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1531
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

8/4/2024, 15:30
Nää kuvat on siis aivan huikeita [You must be registered and logged in to see this image.]. Krista näyttää ihan älyttömän kovalta
Sponsored content

Pahgizen sotkut tulee tänne - Sivu 6 Empty Vs: Pahgizen sotkut tulee tänne

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa